Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Побірченко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Побірченко Н. С. 
Бібліографія педагогічної спадщини членів українських громад (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 125 c. - укp.

Систематизовано педагогічну спадщину членів українських Громад Наддніпрянської України: П.Куліша, М.Костомарова, М.Драгоманова, О.Русова, В.Гнилосирова, Б.Грінченка, К.Шейковського, В.Науменка та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 я1 + Ч34(4УКР)33 л5 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603852 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Побірченко Н. С. 
Етнографія "батьківства" в дослідженнях членів українських громад (ІІ пол. - поч. ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 101-114. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Рассмотрена этнография "отцовства" - неисчерпаемый источник народной мудрости , который способствует сохранению национальной памяти, возрождению национальной самосознательности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т595.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Побірченко Н. С. 
Образи дитинства в творчій спадщині українських громадівців (друга половина XIX ст.) / Н. С. Побірченко. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 40 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp. - рус.

Розглядається поняття образу дитинства як соціально-педагогічного феномену і особливого стану розвитку дитини, розкритого в творчій спадщині письменників-просвітителів, членів українських громад: І.Нечуя-Левицького, А.Я.Свидницького, Г.О.Мачтета, М.Т.Симонова, М.Номиса, Т.Лубенця та ін. Підкреслюється, що активний процес саморозвитку дитини, її самовизначення реально впливає на установки дорослого світу, його розвиток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Побірченко Н. С. 
Педагогічна і просвітницька діяльність українських Громад у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття : У 2 кн. Кн. 1. Київська громада / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 308 c. - Бібліогр.: с. 228-261. - укp.

Досліджено педагогічну та просвітницьку діяльність українських Громад у контексті суспільного руху Наддніпрянської України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). Науково визначено та обгрунтовано джерела, засади, час заснування Громад, запропоновано періодизацію становлення і розвитку їх діяльності (визначено 5 етапів за роками). Зібрано і систематизовано персональний склад членів Київської, Одеської, Полтавської, Чернігівської, Харківської та Петербурзької громад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч710.3(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Побірченко Н. С. 
Педагогічна і просвітницька діяльність українських Громад у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття : У 2 кн. Т. 2. Громади Наддніпрянської України / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 185 c. - укp.

Визначено час заснування українських Громад, запропоновано оригінальну періодизацію їх діяльності. Досліджено період об'єднання науково-просвітницьких сил навколо громадівського журналу "Киевская старина". Систематизовано персональний склад членів Одеської, Полтавської, Харківської та Чернігівської громад (Б.Д.Грінченко, А.В.Верзилов, Л.І.Глібов, О.О.Потебня, О.Я.Єфименко, О.О.Русов та ін.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)33 л5 + Ч710.3(4УКР)5

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: В343471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Побірченко Н. С. 
Пора дитинства в етнографічній спадщині членів українських Громад (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 199 c. - Бібліогр.: 1292 назв. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні дослідження з етнографії дитинства в Україні, світ дитинства в народно-педагогічних дослідженнях членів українських Громад (О.Марковича, П.Чубинського, А.Малинки, П.Кузьмичевського, Х.Ящуржинського) у другій половині ХІХ ст. Розкрито значення етнографії батьківства в процесі родинного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(23=УКР)-522 + Т595.221 + Ч311.1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Побірченко Н. С. 
Проблеми національного виховання в творчості Івана Нечуя-Левицького : Семінарій / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 104 c. - укp.

Висвітлено погляди українського письменника, педагога-просвітителя І.Нечуя-Левицького на розвиток ідей національного виховання, принципів і змісту діяльності національної школи, а також методичне забезпечення її успішного функціонування. Досліджено проблеми народної освіти, що порушуються у художній творчості, науковій та публіцистичній спадщині письменника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Нечуй-Левицький І. 3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Побірченко Н. С. 
Проблеми освіти на сторінках часопису "Киевская старина" (1882 - 1906) / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2000. - 92 c. - Бібліогр.: 276 назв. - укp.

Висвітлено історію створення та діяльності журналу "Киевская старина" (1882 - 1906 рр.), який видавався членами Київської Старої громади. Особливу увагу приділено аналізу освітянських проблем, що розглядались на сторінках журналу, зокрема, історії розвитку системи національної освіти (світської та духовної) в Україні, роботи недільних шкіл, просвітницької діяльності, впровадження української мови в народних школах, існування національної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч612.11 + Ч612.4(4УКР)72 "Киевская старина"

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Побірченко Н. А. 
Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балл Г. О. 
Підготовка учнів до професійного навчання і праці (психолого-педагогічні основи) : Навч.- метод. посіб. / Г. О. Балл, Ю. З. Гільбух, М. М. Левтик, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, В. В. Рибалка, М. Л. Смульсон, Б. О. Федоришин; ред.: Г. О. Балл; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Наук. думка, 2000. - 188 c. - Бібліогр.: с.181-184. - укp.

На підставі теоретичних, історико-педагогічних та експериментальних досліджень висвітлено актуальні проблеми диференціації навчання, професійної орієнтації школярів та організації їх профільної допрофесійної підготовки. Детально проаналізовано особливості професійного самовизначення підлітків, переселених із зони радіоекологічного контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Побірченко Н. А. 
Підготовка учнівської молоді до ринкової економіки (на матеріалі загальноосвітньої школи) / Н. А. Побірченко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Знання, 1999. - 60 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлюється ідея розвитку в учнів загальноосвітньої школи особистісної готовності до життя та праці в нових умовах ринкової економіки. Основна увага приділяється розкриттю критеріїв розвитку в учнів схильностей до професійно-підприємницької діяльності. Окремий розділ складає психодіагностичний комплект методик, матеріали самотестування, психологічна картограма, психологічний портрет майбутнього підприємця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Побірченко Н. А. 
Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності / Н. А. Побірченко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Знання, 1999. - 286 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Розглядаються проблеми підготовки учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринкової економіки. Визначені критерії особистісної готовності учнів до професійної діяльності в сфері підприємництва, розроблені моделі розвитку підприємливості як якості особистості майбутнього бізнесмена. Пропонується психодіагностичний матеріал для виявлення в учнів схильності до праці в бізнесі, проводиться психологічний аналіз розвитку особистості школярів в близькому соціальному середовищі. Міститься психодіагностичний матеріал для вчителів, розкриваються основні поняття з розглянутих проблем та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Побірченко Н. С. 
Шкільні проблеми на сторінках часопису "Основа" (1861 - 1862) / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 1999. - 34 c. - Бібліогр.: с. 31-34. - укp.

Розглянуто історію виникнення журналу "Основа" - південно-російського літературно-вченого вісника, який видавався 1861 - 1862 рр., а також проблеми українського шкільництва, що було висвітлено на його сторінках, зокрема, дії суспільства і розпорядження уряду на шляху народної освіти, корисні та шкідливі для просвіти, діяльність народних і недільних шкіл тощо. Проаналізовано деякі статті М.Костомарова, О.Лазаревського, О.Кониського, Ф.Кістяківського та інших, які було опубліковано у часописі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч612.11 + Ч612.4(4УКР)72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць студентів Інституту соціальної та мистецької освіти / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. Ін-т соц. та мистец. освіти. - Черкаси : Ваш Дім, 2005. - 304 c. - укp.

Визначено педагогічні умови підготовки вчителя сучасної початкової школи, особливості правового виховання молодших школярів у процесі вивчення навчальних предметів. Розглянуто питання формування морального ідеалу в учнів старших класів на прикладі історичних романів І.С.Нечуя-Левицького. Розкрито суть поняття соціалізації особистості в філософському аспекті. Наведено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу молодших школярів дієслівними формами, проаналізовано вплив гральної діяльності на формування їх пізнавальних інтересів. Показано роль мистецтва у формуванні світоглядних уявлень даної категорії школярів.

Определены педагогические условия подготовки учителя современной начальной школы, особенности правового воспитания младших школьников при изучении учебных предметов. Рассмотрены вопросы формирования морального идеала у учеников старших классов на примере исторических романов И.С.Нечуя-Левицкого, раскрыто содержание понятия социализации личности в философском аспекте. Приведена лингводидактическая модель пополнения словарного запаса младших школьников глагольными формами, проанализировано влияние игровой деятельности на формирование их познавательных интересов. Показана роль искусства в формировании мировоззренческих представлений у данной группы школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м.Умань, 15 - 16 жовт. 2004 р. / ред.: Н. С. Побірченко; Ін-т педагогіки АПН України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Упр. освіти і науки Черкас. облдержадмін., Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К. : Наук. світ, 2004. - 130 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи підготовки вчителя до впровадження нових технологій навчання у сільській малокомплектній школі. Проаналізовано особливості підготовки вчителя початкових класів в історичному аспекті, а також вплив сучасних трансформаційних змін на формування особистості майбутнього вчителя. Показано роль естетичного виховання в розвитку дитини, запропоновано британську модель кредитно-модульної системи освіти та обгрунтовано можливості її використання на Україні за умов входження до європейського освітнього простору.

Освещены проблемы и перспективы подготовки учителя к внедрению новых технологий обучения в сельской малокомплектной школе. Проанализированы особенности подготовки учителя младших классов в историческом аспекте, а также влияние современных трансформационных изменений на формирование личности будущего учителя. Показана роль эстетического воспитания в развитии ребенка, предложена британская модель кредитно-модульной системы образования и обоснованы возможности ее использования на Украине в условиях вхождения в европейское образовательное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 207 с. - укp.

Проаналізовано особливості формування соціокультурних цінностей студентської молоді. Розглянуто питання професійно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя, проблему валеологічного виховання студентів педагогічних ВНЗ. Висвітлено особливості впровадження особистісно-орієнтованого навчання і виховання у сільській малокомплектній школі. Описано модульно-розвивальну систему навчання в педагогічній науці та практиці. Визначено пріоритет гуманістичного виховання в цілісній виховній системі.

Проанализированы особенности формирования социокультурных ценностей студенческой молодежи. Рассмотрены вопросы профессионально-ориентированной подготовки будущего учителя, проблема валеологического воспитания студентов педагогических ВУЗ. Освещены особенности внедрения личностно-ориентированного обучения и воспитания в сельской малокомплектной школе. Описана модульно-развивающая система обучения в педагогической науке и практике. Определен приоритет гуманистического воспитания в целостной воспитательной системе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 225 с. - укp.

Проаналізовано роль науково-методичного центру нових освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, формування професійної компетентності керівника малокомплектної школи. Розглянуто питання підготовки студентів педагогічного університету до викладання валеології у сільській школі. Описано механізм реалізації базисної моделі вчителя малокомплектної початкової сільської школи. Висвітлено психологічні особливості формування творчої особистості учителя та учня. Розкрито теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до естетичного виховання учнів у сільській школі.

Проанализированы роль научно-методического центра новых образовательных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей, формирование профессиональной компетентности руководителя малокомплектной школы. Рассмотрены вопросы подготовки студентов педагогического университета к преподаванию валеологии в сельской школе. Описан механизм реализации базисной модели учителя малокомплектной начальной сельской школы. Освещены психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Раскрыты теоретико-методологические основы подготовки будущего учителя к эстетическому воспитанию учеников в сельской школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421(4УКР)714.8я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Побірченко Н. С. 
Питання національної освіти та виховання в діяльності українських Громад (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Н. С. Побірченко. - К. : Наук. світ, 2002. - 331 c. - Бібліогр.: 687 назв. - укp.

Розглянуто соціально-педагогічні та ідеологічні умови створення українських громад в Наддніпрянській Україні. Розкрито зміст і основні напрями діяльності громад регіону, а також проблеми родинного виховання в художній спадщині громадівців. Особливу увагу приділено висвітленню історії освіти в Україні на сторінках громадівських часописів. Описано зміст і спрямованість українських букварів, граматик, читанок, а також методику викладання гуманітарних предметів.

Рассмотрены социально-педагогические и идеологические условия образования украинских общин в Надднепрянской Украине. Раскрыты содержание и основные направления деятельности общин региона, а также проблемы семейного воспитания в художественном наследии громадовцев. Особое внимание уделено освещению истории образования в Украине на страницах громадовских журналов. Описаны содержание и направленность украинских букварей, граматок, а также методика преподавания гуманитарных предметов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч34(4УКР)33л5 + Ч311.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Балл Г. О. 
Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Наук.-метод. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ, В. І. Гордієнко, Д. Ф. Крюкова, Л. В. Никоненко, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, Е. О. Помиткін; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Т., 2002. - 388 c. - укp.

Розглянуто методологічні, методичні та технологічні питання побудови особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розробки концепції особистісно орієнтованої профільної, допрофесійної та професійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ, студентів вищих навчальних закладів освіти.

Рассмотрены методологические, методические и технологические вопросы построения личностно ориентированной подготовки ученической молодежи в системе непрерывного профессионального образования. Освещены психолого-педагогические аспекты разработки концепции личностно ориентированной профильной, допрофессиональной и профессиональной подготовки учеников общеобразовательных школ и профессионально-технических училищ, студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / ред.: Н. С. Побірченко. - К. : Вид-во Наук. світ, 2002. - 221 с. - (Наук. зб. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини; Вип. 2). - укp.

Розглянуто підходи В.А.Сухомлинського щодо філософії для дітей як педагогічної проблеми. Проаналізовано особливості формування змісту сучасної шкільної освіти, а також засад початкової школи. Визначено форми організації навчально-виховного процесу в початкових класах. Запропоновано методику формування в учнів І - ІV класів уявлень щодо інтерфейсу користувача та вміння його використання у навчальній діяльності. Розглянуто особливості навчання дітей сільської початкової школи, а також історичні та соціальні особливості розвитку скаутського руху в Україні. Висвітлено життєвий та творчий шлях О.О. Русова (1847 - 1915 рр.) - українського громадського діяча, вченого, педагога.

Рассмотрены подходы В.А.Сухомлинского к философии для детей как педагогической проблеме. Проанализированы особенности формирования содержания современного школьного образования, а также основ начальной школы. Определены формы организации учебно-воспитательного процесса в начальных классах. Предложена методика формирования у учеников 1 - 4 классов представлений об интерфейсе пользователя и умения его использования в учебной деятельности. Рассмотрены особенности обучения детей сельской начальной школы, а также исторические и социальные особенности развития скаутского движения на Украине. Освещен жизненный и творческий путь А.А. Русова (1847 - 1915 гг.) - украинского общественного деятеля, ученого, педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського